dinsdag 16 juni 2009

3 x is scheepsrecht

Hoi,

De kogel is door de kerk (sorry voor de gelovigen). We gaan weer naar Orlando dit jaar en wel van 26 September tot 10 Oktober.

Ik heb namelijk besloten om dit jaar mijn verjaardag in Orlando te vieren. En jullie zijn allemaal uitgenodigd .
Moneteel zijn we druk bezig met offertes opvragen bij verschillende reisorganisaties dit is best effectief, ik weet niet of het iets te maken heeft met de economische crisis maar reisbureau's concureren momenteel alsof hun leven ervan afhangt. Dit kan echt dik honderd euro schelen.

Dit is de 3e keer dat we naar Orlando gaan en ook de 3e keer dat ik een reisverslag zal bijhouden. Maar we gaan het dit jaar eens anders aanpakken.

We zijn inmiddels in bezit van een laptop en zullen onze hotelkeuze af laten hangen van de mogelijkheid tot draadloos internet op de kamer. Dus voor mij geen uren meer in de lobby van een hotel achter een computer die al zo oud is dat ie op stoom loopt (of was het nou toch rook wat er uit die pc kwam vorig jaar?).

Nee gewoon lekker vanaf de hotelkamer iedere dag een sfeerimpressie van foto's met daaronder een begeleidende tekst. Dus geen ellelange verhalen meer maar gewoon foto's die voorzich spreken.

Ik zet zo nog even wat foto's online en misschien wat filmpjes.

Dus wij zijn weer traceerbaar op vakantie al duurt het nog heeeeeel lang(hoe lang? dat staat links onderin het scherm)

Groetjes,.
Jeroen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!!!