vrijdag 9 oktober 2009

Dag 13: Een uinversele natte dag

Vandaag gaan we naar Universal om 2 redenen.

1. Omdat we hier nog niet alles gezien hebben
2. Omdat ik Erica eindelijk zo gek heb gekregen om mee te gaan in een aantal attracties waar je best wel heel nat in wordt.

Ik sta s'ochtends op met een rothumeur en heb nergens zin in. Het internetcafe gaat pas om 10 uur open ik heb geen trek om op de kamer te ontbijten en ook geen zin om dit ergens anders te doen. Kortom ik ben schagerijnig omdat we overmorgen alweer naar huis gaan.

Als we dan toch maar een boterham hebben gegeten op de kamer vertrekken we naar Universal. Hier kan je de auto in elk geval lekker in een parkeergarage zetten in de schaduw en dit voor 2 dollar minder als Disney.

We doen de attracties die we nog niet gedaan hadden in Universal en een aantal die we nog een keer wilden doen en gaan vervolgens richting Islands of Adventure het park met de waterattracties.

We doen eerst de beruchte HULK achtbaan en zetten vervolgens voet richting de waterattracties. Steeds meer doorweekte mensen komen onze kant op en ik kijk voorzichtig naar Erica. Maar ze heeft deze keer echt besloten om mee te gaan.

Als eerst nemen we plaats in een boomstammetje om vervolgens 5 min. later heel hard naar beneden gestort te worden in veel en dan bedoel ik ook veel water. Doorweekt stappen we weer uit.

Omdat we nu toch doorweekt zijn en niet meer natter kunnen worden als dit besluiten we de Piranhaachtige attractie ook nog te doen. We hadden het verkeerd dat we niet natter kunnen worden. Werkelijk heel de atlantische oceaan krijgen we over ons heen en als het water zelfs onder mijn teennagels is gaan zitten houdt het op.

Erica vindt het inmiddels we leuk en in het zonnetje lopen we terug naar de auto.
Vervolgens gaan we naar hotel om droge kleren aan te trekken en zetten zeil om een internetcafe te zoeken.

Zoals je leest is dit gelukt.

Ik ben bang dat dit voorlopig wel het laatste stuk wordt en dat het volgende stuk weer vanuit Delft geschreven zal worden.

We hebben een fantastische vakantie gehad maar het was iets te kort.

Ik hoop dat iedereen genoten heeft van mijn verhalen, zo niet, PECH!!!

Tot in Nederland!!!

1 opmerking:

  1. Hiii Guy,s,
    Het zit er weer bijna op, zeker heel erg snel gegaan. Maar dat betekent wel dat jullie het erg naar je zin hebben gehad. Zeggen ze toch altijd, nu weet ik niet wie ze zijn hoor. Wij verheugen ons erop om jullie weer te mogen zien en in onze armen te sluiten.Jullie hadden alleen een andere tijdstip moeten kiezen, 7 uur s,morgens is wel beetje aan de vroege kant he, weten jullie wel hoelaat me op moeten dan.
    Maar geeft niet hoor we doen het graag. By the way zijn de dropjes nog aangekomen, zal er wel wat meenemen naar schiphol, dan kan Jeroen gelijk zijn verslaving weer bijwerken. hihi.
    Dikke knufffff van,
    Els en Wim.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie!!!