donderdag 1 oktober 2009

Dag 4: lets calm down

Eindelijk!!!! om 10:00 worden we wakker. We zijn over de Jetlag heen.

Rustig staan we op kleden ons aan, smeren ons in. Dan moeten we beslissen..waar gaan we ontbijten? Ponderosa? Nee das te vet, IHOP? zijn we al geweest. Sizzler dan? daar hebben we nog een coupon van.

Dus gaan we bepakt en bezakt op pad om te ontbijten. Het buffet is hier een stuk beter dan bij ponderosa. Er ligt veel vers fruit en lekkere broodjes, helaas laat de bediening te wensen over. Waar het hier normaal is dat als je 2 slokken uit je glas hebt genomen er zonder pardon een nieuwe wordt neergezet. Hier komt de ober slechts 2 x even kijken en verdwijnt vervolgens weer zonder iets te vragen uit beeld. We komen op dit moment ook tot een besluit de beste man slechts 1 dollar fooi te geven.

Hierna gaan we met het toeristenvervoer (lees I-Ride, zie plaatje ergens eerder op het log) naar Wonderworks. Dit is een soort wetenschappelijk museum. De mensen die ooit NEMO hebben bezocht in Amsterdam weten een beetje waar ik het over heb.

Hier weerstaan we een orkaankracht aan wind, stellen onszelf zonder aarzelen bloot aan een aardbeving van 8.5 op de schaal van richter, kortom we stellen onszelf geheel belangeloos aan de wetenschap.

Ook bezoeken we hier nog een virtuele achtbaan. Stel je voor: Je zit in de trommel van de wasmachine thuis tijdens het centrifugeren......lekker schoon.

Hierna vinden we het mooi geweest en besluiten te vertrekken. Volgende stop is een internetcafe waar je voor 5 dollar per dag kan surfen wat je maar wil. Hier werk ik het weblog even bij, checken we de e-mail (80 spam) en 1 1/2 uur later vertrekken we met een voldaan gevoel.

Dan gaan we nog even door naar de plaatselijke outlet. Hier lopen we wat rond bekijken veel te dure winkels en gaan vervolgens onverichte zaken terug naar het hotel.

Hier gaan we even op bed liggen en kijken wat tv....................ok we vallen in slaap en worden 2 uur later wakker.

Dan biedt het volgende probleem zich alweer aan, wat gaan we eten? Gekozen wordt voor Denny's de plaatselijke diner.

Ik bestel een good old American Burger en Erica is de sandwich Super bird genaamd zo goed bevallen de vorige keer dat ze hem weer besluit te nemen. Echter na 2 happen van mijn hamburger begint het me te duizelen en ik wordt misselijk. We besluiten terug naar het hotel te gaan waar we de rest van de avond nog wat tv kijken. Ik kan niet slapen omdat ik me niet zo lekker voel maar rond 0:00 val ik dan toch in slaap.

Tot zover dus voor ons een rustige dag

3 opmerkingen:

  1. Hi moppies,
    Gaat het weer een beetje met Jeroen? Was de hamburger bedorven? Ik hoop dat het van korte duur was je misselijkheid. Kan je beter niet hebben en anders vandaag maar ff uitzieken.In ieder geval beterschap!!
    Liefs,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeroen! Van Harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je weer bent opgeknapt en dat jullie na de rustige dag van gister nu weer voldoende energie hebben om er een groot feest van te maken... Veel plezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet me echt diep diep diep schamen....
    wist niet op welke dag je nou jarig was jeroen.... :( :(
    maar ehh... ehhh.. nog wel gefeliciteerd dus :)
    xx Jolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie!!!